Πολιτική επιστροφών

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της «Καρώνης Ηλεκτρικά Μονοπρόσωπη ΕΠΕ» μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.e-karonis.gr .

  • Ακύρωση παραγγελίας

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία ή και μέχρι πριν την εκτέλεση της παραγγελίας.

  • Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Έχετε 14 μέρες για να αλλάξετε γνώμη,
Αν αλλάξετε γνώμη και χωρίς να μας παράσχετε οποιαδήποτε εξήγηση, μπορείτε μέσα σε προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών, να υπαναχωρήσετε από την μεταξύ μας καταρτισθείσα σύμβαση υπό τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις.

Πώς υπολογίζετε τις 14 ημέρες;
Έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ:
(α) της σύναψης της σύμβασης, σε περίπτωση σύμβασης υπηρεσιών.
(β) που εσείς αποκτήσατε, ή τρίτος υποδειχθείς από εσάς (διάφορος του μεταφορέα) απέκτησε την φυσική κατοχή των αγαθών, σε περίπτωση σύμβασης πώλησης
(γ) που εσείς αποκτήσατε, ή τρίτος υποδειχθείς από εσάς (διάφορος του μεταφορέα) απέκτησε την φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού, σε περίπτωση σύμβασης πώλησης πολλών αγαθών, όλων μαζί παραγγελθέντων αλλά χωριστά παραδιδόμενων
(δ) που εσείς αποκτήσατε, ή τρίτος υποδειχθείς από εσάς (διάφορος του μεταφορέα) απέκτησε την φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου, σε περίπτωση σύμβασης πώλησης αγαθού αποτελούμενο από πολλές παρτίδες ή τεμάχια

Πώς ασκείτε το δικαίωμα υπαναχώρησης σας;
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε εντός της ανωτέρω προθεσμία να μας ενημερώσετε με σταθερό μέσο με έναν από τους ακόλουθους τρόπους. Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση σας, εντός της νομίμου προθεσμίας, ενώ φέρετε το βάρος απόδειξης ότι η δήλωση σας κοινοποιήθηκε νόμιμα, για αυτό διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες και για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή καλέστε μας στο 2102633588.

  • Στείλτε τo αίτημά σας ηλεκτρονικά στο email info@e-karonis.gr / ή μέσω φάξ στο τηλέφωνο 2105771046. Σε αυτή την περίπτωση θα λάβετε από εμάς χωρίς καθυστέρηση πάνω σε σταθερό μέσο (ηλεκτρονικό μήνυμα ή φαξ) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησης σας.
  • Σημειώστε σε σταθερό μέσο εγγράφως τη βούληση σας να υπαναχωρήσετε με απλή και ξεκάθαρη δήλωση επιθυμίας υπαναχώρησης από την παραγγελία σας (σημειώνοντας τον αριθμό παραγγελίας σας, τον τόπο και την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος/υπηρεσίας, τα πλήρη στοιχεία σας που χρησιμοποιήσατε κατά την παραγγελία, ημερομηνία σύνταξης της δήλωσης υπαναχώρησης και υπογραφή – εφόσον επιλεγεί η έγχαρτη μορφή). Στείλτε μας την ως άνω δήλωση με όποιο τρόπο επιθυμείτε, είτε στο info@e-karonis.gr είτε με φαξ στο  2105771046, στην ταχυδρομική διεύθυνση Ελαιών 54 Ίλιον ταχυδρομικώς. προσοχή! Βαρύνεστε σε κάθε περίπτωση αμφισβήτησης να αποδείξετε ότι η δήλωση σας κοινοποιήθηκε σε εμάς εντός της νομίμου προθεσμίας, οπότε και ιδίως σε περίπτωση που επιλεγεί το απλό ταχυδρομείου κρατείστε το αποδεικτικό παράδοσης

Συνέπειες της Υπαναχώρησης

Σε περίπτωση που δηλώσετε ότι υπαναχωρείτε από τη μεταξύ μας καταρτισθείσα σύμβαση αυτή παύει να ισχύει και πρέπει να γίνει εκκαθάριση των μεταξύ μας σχέσεων με τον ακόλουθο τρόπο:
Πώς γίνεται η επιστροφή των χρημάτων σας;

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων
Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό) εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς χωρίς να επιβαρυνθείτε με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή χρημάτων. Επιπλέον, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που δαπανήσατε για τα κόμιστρα μεταφοράς των εμπορευμάτων που αγοράσατε μέσω του online καταστήματος μας (www.e-karonis.gr) στο χώρο σας (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος μεταφοράς άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο που εμείς προσφέρουμε).

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων, και αφού εμείς λάβουμε τα αγαθά (όπως πρέπει να είναι ως αναλύεται στην αμέσως επόμενη ενότητα) ή λάβουμε τουλάχιστον απόδειξη παράδοσης στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς/courier.

Πώς γίνεται η επιστροφή των προϊόντων;
Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφτείτε το φυσικό μας κατάστημα στη διεύθυνση Ελαιών 54 Ίλιον Αττικής. Εναλλακτικά. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε 14 ημέρες από την επομένη που λάβαμε γνώση της υπαναχώρησης σας με την απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα).
Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το online κατάστημα μας (www.e-karonis.gr), η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς μπορεί να τα επιστρέψει για εσάς με μία επιπλέον χρέωση. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και το βάρος των εμπορευμάτων.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε στο κατάστημα μας ή στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier). Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών από την επομένη που λάβαμε γνώση της δήλωσης υπαναχώρησης σας τότε η «Καρώνης Ηλεκτρικά Μονοπρόσωπη ΕΠΕ», δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Μεταφορά των επιστρεφόμενων προϊόντων
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω υπαναχώρησης / αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων. Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς.

Συμφωνείτε να δώσετε στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο το δυνατό περισσότερες λεπτομέρειες για τη διεύθυνση παραλαβής των εμπορευμάτων, για παράδειγμα όροφος, δυσκολίες πρόσβασης του μεταφορέα/courier, ύπαρξη ασανσέρ, στενές σκάλες, κτλ., προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία παραλαβής από το χώρο που θα μας υποδείξετε. Συμφωνείτε ότι θα υπάρχει κατάλληλη πρόσβαση στο χώρο για την παραλαβή των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων.

Αν ο μεταφορέας/courier θεωρήσει ότι η παραλαβή των προϊόντων από το χώρο που θα υποδείξετε, μπορεί να προκαλέσει φθορά στην περιουσία σας, θα σας ενημερώσει προφορικώς και θα το καταγράψει στο έντυπο παραλαβής. Μπορεί να υποδείξετε στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών/courier να συλλέξει τα προϊόντα παρά την υπόδειξη αυτή, παρόλα αυτά δε θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημία μπορεί να προκληθεί στην περιουσία σας ή τα εμπορεύματα δεδομένου ότι η συλλογή των προϊόντων θα γίνει με την πρέπουσα προσοχή και φροντίδα.

Συμφωνείτε να δώσετε στο συνεργάτη όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, συμπεριλαμβανομένων όλων των μερών και των εξαρτημάτων που τα απαρτίζουν. Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από το μεταφορέα θα υπογράψετε ένα έντυπο παραλαβής για να πιστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η παράδοση στο μεταφορέα. Το έντυπο παραλαβής θα σας δοθεί από το συνεργαζόμενο μεταφορέα/courier.
Αν δεν δύναστε να είστε ο ίδιος παρών κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από το χώρο, μπορείτε να ορίσετε ένα εκπρόσωπο που θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία εκ μέρους σας. Ο εκπρόσωπος αυτός θα πρέπει να είναι ενήλικος και ικανός να επιβλέψει την παραλαβή των προϊόντων σας αντί για εσάς.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή,
β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης,
 γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων,
δ) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (ξυριστικές μηχανές, οδοντόβουρτσες, αποτριχωτικές), 
ε) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία,
ζ) συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά
η) την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση,

Δικαίωμα αντικατάστασης ή επισκευής των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή ακύρωσης της συναλλαγής
Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
  • Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.
  • Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.
  • Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είτε μέσω courier, ή στο φυσικό μας κατάστημα, για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ενότητα «Αποστολές Προϊόντων».
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  • Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

Ελαττωματικά κατά την παράδοση προϊόντα με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση του στον πελάτη, η επιστροφή αυτού θα γίνεται επίσης με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο φυσικό κατάστημα της επιχείρησης, είτε με αποστολή αυτού, επιβαρυνόμενη η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Στην περίπτωση των λευκών συσκευών (ήτοι, ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κλπ) και των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη, και για όποια καθυστέρηση η εταιρεία μας δεν έχει καμία ευθύνη.
Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την σύμβαση τράπεζας - πελάτη. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» (θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν που έχει θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση, και έχει δικαίωμα επιστροφής αυτού με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόμενα, τότε δύναται να επιστρέψει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, και τα συμπληρωματικά προϊόντα του είδους αυτού (για παράδειγμα, αν μία ψηφιακή φωτογραφική μηχανή θεωρηθεί ελαττωματική κατά την παράδοση, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει και την κάρτα αποθήκευσης που είχε αγοράσει μαζί την εν λόγω μηχανή).